6/26/2011

MGS : Peace Walker (PSP)

Grafik 7          Müzik 9            Oynanabilirlik 6               Senaryo 10

Yani Puanım : 81

Hmm, ilk yazıma oyunun grafiklerinden söz ederek başlayayım bari. Grafikleri ortalamanın üstünde ama God of War veya Resistance Retribution gibi oyunlarla kıyaslarsak bazı yerlerde efektlerin çok boş olduğunu görebiliriz. 

Müziklere söylenecek pek laf yok fakat yine de bazı efektlerin sesleri yerinde olmamış. Bunlar dışında problem yok. Sana puanım dohuz kanka.

Oynanabilirlikte aslında alışmak çok uzun sürdüğü için o kadar puan kırdım. Gerçekten auto aim bazen kilitlenmiyor ve ben buna sinir olduğum için bütün oyunu auto aim'siz bitirmek zorunda kaldım. Evet biraz atarlıyım. Ama FIM-43 gibi Lock-On'lu rocket launcherleri kullanmak çok zevkli olabiliyor.

Ve en sevdiğim bölüm senaryo. Daha önceki oyunları oynayanlar bilir Kojima'nın reisliğini. Senaryo tek kelimeyle müthiş olmuş. Spoiler vermemek için anlatmak istemiyorum ama en sonunda sokağa çıkıp BIG BOOOOOOOOOOOOOOOOOOS  diye bağırasım geldi. Hatta sondan önceki bölümde hay amk bitti mi şimdi demiştim ama sonradan 50 tane problem çıktı çok güzel bir sonla bitirdiler. Extra ops bölümü de güzel olmuş. Son olarak diyorum ki MSF'i yönetmek cidden çok zevkli lan.

Başta alışamayıp lanet olsun ne biçim oyun bu demeyin. Biraz alışınca belki hayatınızda oynadığınız en iyi oyunlardan biri olabilir.

Hiç yorum yok: