8/04/2011

Age of Empires 3 (PC)


Grafik 7 Müzik 7 Oynanabilirlik 9 Senaryo 8

Yani Puanım77

Evet beyler öncelikle yeni yazarlarımız var onlara buradan hege demek istiyorum. Çok sertimdir bir admin olarak katı kurallarım vardır. asdasdasd şaka lan.

Neyse oyuna geçelim. Eycof diye pronanse ettiğimiz oyunlardan en son çıkanı ama yine de yeni bir oyun diyemem. Ne zamandır eycof çıkmıyor :(

Grafikler normalin üstünde. 2010 yapımı bir oyun olsaydı 4 verirdim ama oyun 2005 yapımı. 

Müzikler pek iyi değil bence ama bir taktik oyunu olduğu için bu gerçeği gözardı ettim. 

Oynanabilirlik gayet iyi fakat çok ufak eksikler var ve 10 veresim yoktu zaten :)

Veeeee senaryo. "Bir taktik oyununun senaryosu ne kadar güzel olabilir ki"'den yola çıkarak verdim bu puanı yoksa senaryosu pek ahım şahım değil. Ayrıca milliyetçilik yapıp 1 puan verebilirdim çünkü oyunun başında türklerle savaşıyoruz. Kıymetimi bil Ensemble Studios.

Bir de multiplayer'ı var ve gayet mükemmel bir şekilde oynanıyor. Multiplayer cidden süfer.

Sonuç olarak alın oynayın işte ne diyeyim.

1 yorum:

Berk Emre dedi ki...

Hebe diyorum.