8/04/2011

Call of Duty: Black Ops



Grafik:8 Müzik:7 Oynanabilirlik:9 Senaryo:10
Yani Puanım:86

Selam beyler

Öncelikle beni tanıyanlar nasıl COD'cu olduğumu bilir.Doğal olarak BO çıktığı gün indirmeye çalışmıştım fakat sadece rusça sürümü nette dolanıyordu.Bir gün daha bekleyip skidrow sürümünü indirdim.İndirdim indirmesine fakat o zamanki sistemim Pentium 4'tü.Yani oyunu 5-10 fps'de yarıya kadar oynadım.Sonra gittik yeni PC aldık.Zaten Call of Duty 4'ü aldığımızda da GE Force 6200 almıştık.Neyse uzatmadan incelemeye geçelim.

Bir kere oyundaki senaryo şu ana kadar gördüğüm en proca senaryolardan olmuş.İlk oynadığımda baya bir etkilenmiştim.Reznov reyiz de en az Cpt. Price kadar insanı etkilemeyi başarıyor.Grafik motoru COD WAW'dakiyle aynı hatta gelişme sıfır. Fakat yine de kıl payı kurtarıyor.Seslere gelinceee oyundaki silah sesleri resmen odun gibi yani ateş ettiğimizde silahtan ateş çıkmasa belki de anlayamıyacağız.Ama her COD serisinde olduğu gibi müzikler yine süper gaza getiren cinsten.Oynanılabilirlik her zamanki gibi üst seviyede oyundaki çatışmalar gerçekten çok sert geçiyor ve oyunda bir sürü sinematik sahne var.Hatta oyunu oynadıktan sonra Modern Warfare 2'yi oynadığımda bana çok basit bir oyun gelmişti.Sonuç olarak oyunu beğenmeyen insanlar çok fazla biliyorum Treyarch sistem canavarı oyunlar yapıyor ama gerçekten kaliteli oyunlar yapıyor beyler Treyarch'ı hafife almayalım.Oyunu oynamayanlar bence hemen oynasın.Film tadında bir oyun işte.Bakalım Modern Warfare 3 nasıl olacak?

2 yorum:

Ifee dedi ki...

tebrikler kalof çok proca bir yazı

Berk Emre dedi ki...

aramıza hoşgeldin Yunus (hıh sanki ben yıllardır yazıyorum)