8/04/2011

Assassin's Creed II(PC,XBOX 360,PS3)


Grafik 8 Müzik 9 Oynanabilirlik 9 Senaryo 9

Yani Puanım:87


Selam yeniden
İlk olarak oyunun ilki çıktığında sistem yetmediğinden oynayamamıştım. Yeni PC aldığımda Assassin's Creed 2'yle seriye başladım.Sonradan 1. oyunu oynadım.Oyun ilk oyuna göre çok daha geliştirilmiş bir kere.İlkinde oynadığımız Altair karakteriyle ilgili bir şey bilmezken bu oyunda Ezio'ya daha bir yakın oluyoruz.Oyundaki tam ismimiz Ezio Auditore Da Firenze.Aslında abimiz suikastçi olacakken tüm ailemizi asıyorlar ve babamızın bıraktığı vasiyet üzerine biz suikastçi oluyoruz.Oyunun grafikleri oldukça yeterli düzeyde.Oyunda sonuna kadar özgürüz.İstediğiniz zaman yan görevleri yaparsınız; istediğiniz zaman binadan binaya zıplarsınız yani oyunda çizgisellik yok.Oyun bittiğinde keşke ben de böyle olabilsem diyorsunuz Ezio gibi damdan dama atlamak istiyorsunuz.Müziklere gelinceee oyunun bestecisi Jesper Kyd reis çok proca müzikler yapmış. Mesela bir adamı kovalarken çalan müzikte sanki gerçekten kovalıyormuş gibi hissediyorsunuz oyunu yaşıyorsunuz resmen.

Sonuç olarak oyun türünün en iyisi diyebilirim gerek senaryo gerek müzik gerek oynanabilirlik olarak.Oynamayanlar mutlaka oynamalı diyorum ve yazımı bitiriyorum.

Hiç yorum yok: